|
|
חדשות ביטוח חובה |
NRG מעריב -
לפני 17 שעות
רכישת תעודת חובה משמשת בדרך כלל כמנוף עבור
סוכני הביטוח לרכישת ביטוחים נוספים. עכשיו תוכלו לשלם
את הביטוח בלי לשוחח כלל עם נציג שירות מהפכת השירות
הטלפוני, שמטרתה לספק ללקוחות מענה מיידי ובכך לחסוך
את זמני ההמתנה הארוכים למענה אנושי, מגיעה גם לביטוחי
החובה לכלי הרכב: למעריב עסקים נודע כי חברת ביטוח
ישיר, בהנהלת המנכ"ל רביב צולר, החלה להציע ללקוחותיה
החדשים אפשרות לתשלום עבור ביטוחי חובה לכלי
הרכב באמצעות מענה טלפוני אוטומטי - ללא התערבות של
נציג המכירות. התשלום רלוונטי ללקוחות המחדשים
ביטוחים, ...
|
פול גז
תגיות בכתבה: צרכנות, מאיר, הונדה חברת מאיר, יבואנית
אופנועי וקטנועי הונדה לישראל, יוצאת במבצע מיוחד לסוף
השנה אשר מקל על הרוכבים להתמודד עם הגזרה החדשה של
ביטוח החובה. במסגרת המבצע יהנו רוכשי קטנועים
ואופנועים חדשים מהנחה בגובה סכום ביטוח החובה
החדש לדו-גלגלי. המבצע תקף על כל האופנועים והקטנועים
של הונדה: קטנועים ואופנועים עד 125 סמ"ק יהנו מ-4000
ש"ח הנחה ודגמים מעל 125 סמ"ק יהנו מהנחה של 5000 ש"ח.
דגם הניו-ליד יהנה מהנחה של 1500 ש"ח ממחיר המבצע
הקיים.
|
מוטו -
06/12/2009
חברת אליהו מציעה, לראשונה מזה זמן רב, ביטוח חובה
לאופנועים מחוץ לפול, במחירים הדומים לאלה שלפני עליית
המחירים לאחרונה. בדקנו כמה זה משתלם ולמי זה מוצע
לצערינו, ועל אף מאבקנו העיקש, מחירי ביטוח
החובה עלו. בעוד המאבק ממשיך (והאמינו חברים, ממשיך
הוא), נוצרו שתי אפשרויות חדשות לרוכב המחפש ביטוח
חובה זול יותר מאשר המחיר המלא של הפול: האפשרות
הראשונה נוגעת לביטוח עם השתתפות עצמית מוגדלת. תמורת
מוכנות לוותר על 25000 השקלים הראשונים, שיילקחו
ממרכיב הכאב והסבל ומהפיצוי על אבדן השכר של שבעת ימי
העבודה הראשונים ...
|
מחאת הרוכבים: חברות הביטוח מרוויחות בענק
ynet ידיעות אחרונות
בעוד פחות מחודש, כפועל יוצא של רפורמה שמנהיג משרד האוצר,
תעלה פרמיית ביטוח החובה שמשלמים הרוכבים. עקב כך,
רוכבי הקטנועים והאופנועים זועמים ומנהלים קמפיין מחאה רועש
וססגוני. אלא שהממונה על הביטוח אינו מוכן לשנות את התכנית,
ולכן זוכה לביקורת כמעט מכל כיוון, תוך שהוא מואשם כי הוא משחק
לידיהן של חברות הביטוח. בדיקת הנתונים הכלכליים של ענף הביטוח
על-ידי ynet, מגלה כי דאגת משרד האוצר לאינטרסים הכלכליים של
החברות, קצת מוגזמת. אין דרך נעימה לומר את זה: ענף ביטוח
החובה לרוכבי דו-גלגלי, הוא קוץ באחוריהן של חברות ... |
|
ביטוח החובה לרכב צפוי להתייקר בכ-8%
The Marker
חברת ISO, המפעילה מאגר מידע ומנתחת סיכונים בעבור חברות
הביטוח, ממליצה לייקר את ביטוח החובה לרכב ב-7.8%.
חברות הביטוח נהגו בעבר לקבל את המלצות ISO וכנראה שגם הפעם לא
יימנעו מייקור תעריפי הפוליסות. הסיבה המרכזית לייקור היא הלכת
השנים האבודות - פסיקות שניתנו בבתי המשפט וקובעות כי יש לפצות
נפגע בתאונת דרכים בגין אובדן ההכנסה לו ולמשפחתו בשל הפגיעה.
סיבות נוספות להמלצה הן העלאת גיל הפרישה ועליית מחירי האשפוז
בבתי חולים. עד כה, ISO המליצה דווקא להוזיל את ביטוח
החובה. המלצתה האחרונה, באפריל 2007, ... |
|
המלצה: להעלות את מחירי ביטוח החובה לרכב ב-7.8%
גלובס
מחירי ביטוח רכב חובה בישראל צריכים להתייקר ב-7.8%, כך
ממליצים ב-ISO ישראל, מפעילת מאגר המידע של ביטוח חובה
לרכב המייעצת וממליצה לגבי רמת המחירים הנכונה לשוק. הצורך
בהעלאת תעריפי ביטוח רכב חובה, לאחר שנים של המלצות
להורדת תעריפים, נובעת לדברי ISO בעיקר כתוצאה מהשפעת הלכת
השנים האבודות בבתי המשפט וסיבות נוספות. ללא השפעת הסיכונים
וההשפעות החיצוניות שאירעו בשוק הביטוח בישראל בשנים האחרונות,
כך מציינים ב-ISO (רש"ת: insurance services office of
israel), תעריפי ביטוח רכב חובה דווקא היו צריכים
להמשיך לרדת ... |
|
ביטוח החובה עשוי להתייקר בדצמבר
ynet ידיעות אחרונות
חברת ISO, המפעילה עבור חברות הביטוח מאגר מידע אודות סיכונים
ביטוחיים, ממליצה להעלות את פרמיית ביטוח החובה בכ-8%
החל מדצמבר הקרוב. הסיבה: בתי המשפט פוסקים תשלומי כסף גבוהים
לנפגעים וירידה ברווחי החברות האם ביטוח החובה לרכב
יתייקר החל מדצמבר 2009? אם זה תלוי בחברת ISO, המפעילה מאגר
מידע המנתח סיכונים ביטוחיים עבור חברות הביטוח, זה בדיוק מה
שיקרה. בימים אלה המליצה החברה בפני חברות הביטוח להעלות את
פרמיות ביטוח החובה בשיעור של 7.8%, והחל מחודש דצמבר
2009. המלצה זו של החברה באה, כך היא טוענת, בעקבות פסיקות
... |
|
מוניות השירות משלמות פרמיית-שיא בביטוח חובה
News1 מחלקה ראשונה
מוניות השירות משלמות את פרמיית ביטוח החובה הגבוהה
ביותר בישראל. כך עולה מבדיקת News1. המוניות, 2400 מספרן,
משלמות פרמיה של 10900 עד 11800 שקל לשנה, לעומת כ-1500 שקל
שמשלם רכב פרטי. יתר על כן, הפרמיה שמשלמת מונית השירות גבוהה
ב-59% עד 126% מהפרמיה שמשלמים מיניבוסים ואוטובוסים קטנים.
יושב-ראש ארגון נהגי מוניות השירות, שמעון דהרי, אמר ל-News1:
"זוהי שערוריה! אין שום הצדקה לגבות ממונית, המובילה בין 7
ל-10 נוסעים, פרמיה כפולה מזו שמשלמים מיניבוסים ואוטובוסים
זעירים, המסיעים 16 עד 20 נוסעים!". ... |
|
|
|
|